השר המליץ לאזרח: "רוץ לבקש נשק"

    איתי גדסי 1 Comment on השר המליץ לאזרח: "רוץ לבקש נשק"

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התקשר לעדיאל פרטוק, בעל חנות מצפת ש'זכה' לאיומי פרוטקשן: "רוץ לבקש נשק"

    צילום: ללא קרדיט
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עדיאל פרטוק, בעל חנות "עץ האורן" שבצפת סיפר בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות כי בסוף השבוע רעולי פנים פרצו לעסק שבבעלותו והשאירו לו שם מסר מאיים. בסרטון שהעלה, פרטוק הבהיר שאין בכוונתו לשלם להם "שקל ולא חצי שקל", וקרא לכל בעלי העסקים בצפון להצטרף אליו במאבק מול עברייני הפרוטקשן.

    אמש, השר איתמר בן גביר קיים שיחה ארוכה עם עדיאל פרטוק, השר סיפר לפרטוק על הרפורמה אותה הוא מבצע במשרד בחודשים האחרונים בנושא, אם זה בהקלה ברשיונות נשק, שרק בחצי שנה הראשונה אושרו 18,000 נשקים וזה חלק ראשוני במלחמה ובמאבק העיקש מול עברייני הפרוטקשן, כשהשלב השני הוא מתן אישורים ללוחמים משוחררים עד 10 שנים. מדובר בבשורה אדירה שתתן מענה לאירועים מסוג אלה. בסיום השיחה אמר השר לפרטוק "הנחיתי את המשטרה לבדוק ולטפל באירוע הזה".

    השר המליץ בשיחה עם פרטוק לבקש להוציא רשיון לנשק נוכח הנסיבות הקיימות וציין כי הוא אמנם אינו מעורב על פי החוק בבקשות ספציפיות, אך מקווה שפרטוק עומד בקריטריונים ואם לא באלה הקיימים אזי בקריטריונים שאמורים להשתנות במסגרת הרפורמה אותה מוביל

    כמו"כ מוקדם יותר השר נפגש בלשכתו עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, שם שוחחו השניים על שלל נושאים עבור טובת העיר שבין היתר המקרה של עדיאל פרטוק, בסיום הפגישה השר העביר מסר לתושבי צפת והצפון בפרט ולכלל התושבים בכלל "לכו, הגישו בקשה ושאו נשק".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בן גביר עלה והצלח בהגנה על עם ישראל